Al di Meola - All Your Life

September 09, 2013

A felkérés után elkezdtem gondolkodni, mit is csinájunk...valami Beatleseset kellett..ugyanis Al legújabb lemeze egy Beatles feldolgozás...rátelepedtem az internetre és keresgéltem-keresgéltem, hol fotózzunk, hogy fotózzuk, megnéztem, milyen képek készültek a srácokról...sétálósak, ugrálósak...ugráltatni nagyon szeretek ;) de csak nem mondhattam Alnak, hogy ugorjonnnnnnn ...utána néztem az Abbey Road Studionak és kiderült, hogy a Beatles egyik legismertebb képe, amikor 4-en a zebrán állnak, a súdiónál lévo zebrán készült...bumm..megvolt a nagy ötlet...gondoltam majd állványról csinálok olyan képet, amikor Al sétál a zebrán, én pedig 4 expoból összerakom a képet, nem a no" kétszer, hanem Al négyszer ..hehe.. vagy ahogy sétál hosszú záridovel fotózom és 4-szer rávakuzom satsatsat....A managernek tetszett az ötlet..szóval már csak a megvalósítás volt hátra...

Zebra a la Studingers

folyt. köv :)

No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground