Az ágy, amiben George Bush is megfordult...

August 27, 2013

...szerencsére nem Orsival egyidoben :)

Még januárban - pfu...amikor elkezdtem a postot írni, azt írtam, tavaly januárban...olyan régnek tunik...de kisebb gondolkodás után rájöttem, hogy ez még az idén volt...hogy repül az ido - készítettünk Orsiborsival egy Boudoir sorozatot...

Nem volt véletlen a választásom, Orsiborsi jelenti számomra a NO"T, gyönyöru, érzéki, szép a mozgása, a tartása és imádom a tekintetét is...És mindezek mellett még okos is, rettentoen jól foz és még a sütijei is isteniek, a lányok fellélegezhetnek, a fiúk viszont sírhatnak, mert már foglalt, lassan itt az 1 éves házassági évfordulójuk Andrissal, aki szintén ott volt a fotózáson, de errol késobb.. :>

Köszönet Adriennek a csodálatos sminkért és Orsi, te is úgy gondolod, hogy ez a marabú tollas legyezo telitalálat volt a részünkrol? :)

Egyébként az egyik képpel nyertem is az idén egy díjat, elso helyezést ért el egy Glamour pályázaton!

Szerintem jól sikerült, szerintetek?

Helyszín: Le Méridien Budapest Oriental Suit
Smink: Páll Adrienn
Styling: Orsiborsi & Acydka - tehát én






No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground